Logo

Strategické téma Interní komunikace uzavřeno. Přečtěte si závěrečnou zprávu a sezname se s výstupy jeho naplňování

Interní komunikace je dalším uzavíraným tématem Strategie 2022. Téma cílilo na posun v nastavení systému interní komunikace, zlepšení v zacílení informací a posílení využívání moderních technologií. Náčelnictvo i Výkonná rada považují téma za naplněné.

Práce na tématu s prioritou 1 probíhala v letech 2015 - 2019, garantem tématu byl bratr Petr Vaněk – Permi, zpravodaj pro komunikaci a službu společnosti.

Na základě zadání, schváleného Náčelnictvem, vznikl plán realizace, který již obsahuje konkrétní projekty, skrze něž bylo strategické téma naplňováno.

Cíl naplňování strategického tématu (ST): „Junák má dobře nastavený systém interní komunikace, informace jsou dostupné, přehledné a cílené. K šíření informací využíváme moderní technologie.“

Junák - český skaut má několik hlavních pilířů interní komunikace. Mezi ně patří Skautská křižovatka a na ní napojené e-mailové kanály, skautské časopisy, šíření informovanosti skrze vzdělávací systém, příležitosti k osobnímu setkávání a sociální sítě. Strategické téma se kromě skautských časopisů věnovalo do různé míry všem uvedeným pilířům.
Skautská křižovatka je páteří online informovanosti, je funkční a obsahuje aktuální informace. Týdenní Skautské novinky a Balíček pro OJ jsou spolehlivé a pravidelné kanály odebírané významnou částí cílové skupiny. Velký rozvoj nastal na sociálních sítích. V průběhu realizace strategického tématu jsme na Facebooku postupně založili SkautInfo, SkautFórum a účet na Instagramu. Všechny tyto kanály lze hodnotit jako velmi úspěšné a zasahující podstatnou část svých cílových skupin.
Sondy do skautského světa prošly revizí a zůstávají hlavním nástrojem pro sběr názorů z organizace na vybraná témata. Facebooková skupina SkautFórum se díky počtu členů postupně vyvinuly v podstatný nový nástroj zpětné vazby z organizace.

Provoz i rozvoj nástrojů interní komunikace je řízen zpravodajem pro komunikaci a skoro bez výjimky naplňován Tiskovým a distribučním centrem.

Souhrn nejvýraznějších výstupů naplňování ST

Kompletní závěrečná zpráva strategického tématu Interní komunikace je k dispozici zde.

Co přejde do běžné agendy Kanceláře ústředí

Strategické téma Interní komunikace rozvíjelo (na rozdíl od mnoha témat jiných) již plně etablovanou oblast. Péče o jednotlivé nástroje a jejich další rozvoj zůstává nadále v zodpovědnosti zpravodaje pro komunikaci, standardně naplňované Tiskovým a distribučním centrem, ve spolupráci s velkou částí mj. zaměstnanců KÚJ či členek a členů ústředních orgánů.

Lenka Šablová
koordinátorka agendy Strategie 2022

 

logo

Článek publikoval

Zobrazeno: 449x

Práce s článkem

0
kladných hlasů

Klíčové výrazy

Diskuse o článku

0 Názorů
Komentáře jsou dostupné jen přihlášeným členům Junáka.
Copyright © 2014-2015 Junák - český skaut, z. s.
Český WEB s.r.o. | Internetová agentura