Kancelář ústředí hledá kolegu/kolegyni na pozici asistent/ka ekonomického oddělení
- Nahoru do: [Články na webu]
- Zveřejněno v: Zpravodajství
Chceš se stát podporou pro dobrovolníky i profesionály? Máš rád/a když se na tvoji práci mohou spolehnout tvoji kolegové a práce ti dává smysl? Pak čti dál a přemýšlej, zda se chceš stát členem/kou našeho týmu.
Práce asistenta/ky zahrnuje zejména:
-
komunikaci se členy organizace v ekonomické oblasti
- evidence příchozích / odchozích plateb
- odesílání plateb
- správa pokladny a cenin
- kontrola všech náležitostí dokladů, zadávání do účetního software Money, příprava podkladů k schválení
- příprava rozpisů k rozúčtování faktur (poštovní, telefony, kopírování)
- kontrola a kompletace cestovních příkazů (tuzemských i zahraničních)
- koordinace vzdělávacích akcí ve SkautISu (interní systém)
- spolupráce s hospodáři Velkých akcí
Rozsah úvazku: celý
Nástup: ihned (v letních měsících možnost individuální dohody)
Jaké jsou požadavky?
-
dobré komunikační schopnosti, vstřícný přístup k řešení problémů,
- spolehlivost, samostatnost, schopnost organizace své práce,
- výbornou znalost MS Office (Excel, Word)
- Výhodou u zájemce je:
- současné nebo minulé členství v Junáku - českém skautu
- znalost SkautISu, skautské Křižovatky
- zkušenost s hospodařením či administrativou v NNO
- znalost služeb G Suite (Google disk, skupiny atd.)
Co nabízíme?
-
zázemí velké neziskové organizace s dlouholetou tradicí a posláním,
- práci co dává smysl v nevelkém a příjemném kolektivu, v centru Prahy,
- osobní rozvoj, pestrou práci, prostor pro realizaci vlastních nápadů,
- zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování…)
V případě zájmu, pošli svůj životopis do 9. 6. 2019 na adresu: kancelar@skaut.cz.
Ludmila Hobzová, vedoucí Kanceláře ústředí