....

Chyba na stránce: HelpDesk 2021 očima účastnice - jak zní rada na konec? - Křižovatka"

URL: https://krizovatka.skaut.cz/oddil/rizeni-a-organizovani/tym-vedeni-oddilu/614-personalistika/5670-helpdesk-2021-ocima-ucastnice-jak-zni-rada-na-konec"

HelpDesk 2021 očima účastnice - jak zní rada na konec?

HelpDesk 2021 očima účastnice - jak zní rada na konec?

Pomalu ale jistě se nám blíží tábory - každoroční vrchol oddílových a střediskových činností. Pojďme se ještě na chvíli před táborovým shonem pozastavit a ohlédnout se za letošním HelpDeskem (celostátní akce pro týmy středisek, okresů a krajů), který se letos vůbec poprvé uskutečnil online. Účastníků bylo přes 200 a věříme, že se už mnohým něco ze získaných informací a zkušeností povedlo zapracovat do činnosti oddílů či střediska. Minimálně doufáme, že se všem podařilo činnost obnovit a že se těší z opětovného setkání. Pojďme se podívat, jak HelpDesk vypadal očima jedné z účastnic. Přečte si sami!



Je konec ledna a na mail mi přistála pozvánka od Murpha (předsedy ORJ) na Helpdesk. Netuším o co jde, a tak odepisuju okresní radě, jestli do toho někdo jde, že bychom šli spolu a já se aspoň dozvěděla víc.

Nic. Teda jo, jedna odpověď a ta zněla "já ne". Ale ani to mě neodrazuje a i přes to neznámo se na Helpdesk hlásím. Hlavní motivací je pro mě to, že mě to rozhodně může někam posunout a když nakonec nebudu mít čas, tak se nic nestane, protože je to online a zadarmo, případně si to pustím zpětně.

Je půlka února a Helpdesk začíná. Informace chodí na mail o sto šest a i já, co nejsem IT schopná nemám s ničím problém. Zahajovací večer mě fakt dostal. Pro mě osobně je strašně inspirující vidět lidi, kteří stojí za různými projekty. A navíc ještě Výkonná rada? Hned zas víc cítím, že na to nejsem sama. Vidím, že to jsou taky jen normální lidé jako my a jsou připraveni nám naslouchat a řešit naše trable a otázky.

První přednáška, které se účastním je "Stabilní tým v náročné době". Pro někoho už je možná pozdě na takové téma, ale někteří teprve s týmem začínají fungovat online a rady na utužení kolektivu nebo vedení online porady se fakt hodí. Navíc začínají aktivní přípravy táborů, které se bez porad neobejdou.

Další přednáška "Digitální minimalismus" minimalismus mě zajímá všeobecně, a tak při hlášení na tento program neváhám. A opět nezklamal. I když jsem se nemohla připojit v daný čas, dívala jsem se ze záznamu a stálo to za to, tak pokud ještě teď váháte, určitě doporučuju.

Přednášek je ještě spousta a v půlce března se chystám na setkání s krajskou radou. Moje myšlenky jsou takové, že se připojím poslechnu si, co nám řekne předseda a to bude vše. Ale je to úplně naopak. Menší kolektiv je skvělým prostředím na debatu snad o všem a hlavně pro všechny. Setkání končí a já mám zas ohromný nával motivace a inspirace.

Rozloučení s Helpdeskem a já nevím s jakými pocity z toho vycházím. Na jednu stranu je mi strašně dobře, protože vím, že ti lidi nad náma jsou prostě normální a berou nás jako sobě rovné. Mám strašně moc nových informací a rad. Na druhou stranu je mi nanic, že nemám víc času, abych se mohla zapojit do všeho co je potřeba.

A rada na konec? Příští Helpdesk si rozhodně nenechte ujít. Celkově vše, co pro nás skauty někdo připravuje, vždycky stojí za to, tak se nebojte, že byste tím ztráceli čas. Jo a díky moc za to, co děláte.

Dorča - Dorota Perutková
účastnice HelpDesku 2021

Dorče děkujeme za její pohled a těšíme se zase příště, snad už tváří v tvář. Také děkujeme všem dalším účastníkům a účastnicím, pro které mělo smysl akci uskutečnit. Stejně tak velké poděkování patří všem lektorům a lektorkám, patronům a patronkám, bez kterých by se akce konat nemohla.

Děkujeme!

za tým HelpDesku,
Kačka - Kateřina Slavíková

logo

Článek publikoval

Zobrazeno: 144x

Práce s článkem

0
kladných hlasů

Diskuse o článku

0 Názorů
Komentáře jsou dostupné jen přihlášeným členům Junáka.

Navigace:

  Nahlásit chybu