....

Chyba na stránce: Aktuální informace k XVI. Valnému sněmu 2020 - Křižovatka"

URL: https://krizovatka.skaut.cz/organizace/ustredi/valny-snem/5194-aktualni-informace-k-xvi-valnemu-snemu-2020"

Aktuální informace k XVI. Valnému sněmu 2020

Aktuální informace k XVI. Valnému sněmu 2020

Kvůli mimořádnému stavu v ČR nemohl Valný sněm proběhnout v původně plánovaném březnovém termínu, ale jeho konání v Jindřichově Hradci se přesouvá se na nový termín 18. až 20. září 2020. Pracujeme s plným nasazením na tom, aby mohl sněm proběhnout co nejlépe.

I nadále jde o řádný XVI. valný sněm

Podrobnější informace o tom, že delegáti valného sněmu zůstávají stejní, jak zvolit nové a jak vypadá aktualizovaná Směrnice k VSJ najdete v dřívějším článku “ XVI. valný sněm proběhne v termínu 18. až 20. září 2020. Co tento posun znamená?”

Co budu jíst a kde budu spát?

Počátkem roku 2020 jste si jako delegáti či účastníci Valného sněmu zadali do skautISu své preference, v tuto chvíli vám je však musíme z organizačních důvodů smazat. Bude tedy potřeba znovu zadat své preference a to od 1. 8. do 30. 8.2020 přímo do skautISu a k tomu účastníky sněmu vyzveme speciálním emailem o prázdninách. Znamená to vybrat si z aktuálních možností ubytování, stravování a také způsob dopravy, tak abychom měli s pořadateli možnost zajistit hladký průběh celé akce.

Předsněmová diskuze a materiály pro delegáty

Náčelnictvem vyhlášená témata předsněmové diskuze jsou i pro posunutý termín konání VSJ stále platná. Proběhlé diskuze, zpracované materiály, sněmy přijatá usnesení a čas delegátů strávený přípravou tak nebude nijak promarněný. Do konce srpna 2020 delegátům přijde také emailem doplnění materiálů ke sněmu, která bude reflektovat změny a doplnění důležitých aktuálních informací.

Těšíme se na setkání v Jindřichově Hradci 18. až 20. září 2020

Věříme, že epidemiologická situace se nezhorší a naopak doufám, že dojde i k dalším uvolněním, abychom si sněm společně užili, co nejpříjemněji. V každém případě se budeme snažit s pořadateli z Jindřichova Hradce zajistit všechny hygienické a organizační podmínky co nejlépe. Doufáme, že si budeme moci dovolit i pestrý doprovodný program a jednání sněmu bude stejně plodné, jako v minuch letech.
Pravidelně vám budeme přinášet informace i zajímavosti ve všech našich kanálech:

V případě dotazů souvisejících s konáním Valného sněmu a souvisejících organizačních záležitostí se neváhejte obrátit na Kancelář ústředí nebo v komentářích pod tímto článkem.
za celý organizační a pořadatelský tým


Ludmila Hobzová - Lída

logo

Článek publikoval

Zobrazeno: 476x

Práce s článkem

0
kladných hlasů

Diskuse o článku

0 Názorů
Komentáře jsou dostupné jen přihlášeným členům Junáka.

Navigace:

  Nahlásit chybu