....

Chyba na stránce: Pomozte zrealizovat HelpDesk 2019! Je to akce, která má pro střediska smysl. - Křižovatka"

URL: https://krizovatka.skaut.cz/zpravodajstvi/3817-libil-se-vam-helpdesk-v-unoru-2019-bude-dalsi-otazkou-zatim-je-kde-a-s-kym"

Pomozte zrealizovat HelpDesk 2019! Je to akce, která má pro střediska smysl.

Pomozte zrealizovat HelpDesk 2019! Je to akce, která má pro střediska smysl.

HelpDesk je celostátní akce určená pro celé týmy vedení středisek. Je to místo vzájemných setkání, výměny zkušeností a získávání inspirace. Po minulých ročnících na ni máme velmi dobré ohlasy, je to akce, která má pro střediska smysl. Pomozte nám ji v únoru 2019 znovu zrealizovat, třeba právě u vás? Ta práce a námaha stojí za to, protože desítky lidí možná budou svoji práci dělat lépe a s novou vlnou motivace.  Na samotné akci je vidět dobrý vliv, když se do příprav zapojí noví lidé s jiným pohledem na věc a celkově se akce osvěží neznámým prostředím.

Hledáme pořadatele - tým lidí, který zajistí zázemí akce. To znamená hlavně vhodné prostory a technickou podporu lektorům i účastníkům -  zejména ubytování a stravování.

Co potřebujeme organizačně zajistit:

  • ubytování až pro 200 lidí ( např. ve třídách) od pátku do neděle,
  • centrální stravování a pitný režim po celý den (čaj, voda...),
  • potřebné vybavení na programy (dataprojektory, flipy apod., částečně máme),
  • registraci lidí po příchodu.

Požadavky na místo konání:

  • místo je dobře dopravně dostupné z různých částí ČR,
  • je možné, aby se tam dopravilo najednou větší množství lidí,
  • je zde společný prostor, kde se mohou setkat všichni pohromadě (nepředpokládá se významná část takto organizovaného programu, ale min. na zahájení /zakončení apod. je toto třeba),
  • v průběhu dne je k dispozici 8-12 menších místností, kde mohou probíhat programy (ideální je škola),
  • dále místo na průběžné setkání (čajovna),
  • místo pro organizační tým, místnost pro lektory, umístění prodejny, vyvěšení plakátů apod.

Pokud by to pro vás bylo zajímavé, tak můžete samozřejmě akci připravovat i po programové stránce -  program zaměřený na vedení středisek, zajištění lektorů či doprovodného programu. Propagaci, web a on-line registraci účastníků zajistíme my. Budeme rádi za vaši nabídku toho, co by vás lákalo realizovat a my se vám pokusíme vyjít vstříc a najít vhodné společné řešení.

Uvažujete-li o pořádání akce, kontaktujte nás prosím do 30. května 2018 a domluvíme se jak dál. Nenechte si ujít možnost mít HelpDesk na dosah a určit jeho konkrétní termín. Pozvat k vám ostatní skauty z celé republiky a vyzkoušet si spolupráci na celostátní akci s naší podporou.

Případným zájemcům nabízíme samozřejmě konzultaci a rádi zodpovíme vaše dotazy. Pokud o uspořádání uvažujete a potřebujete víc času na projednání, dejte nám prosím vědět a domluvíme individuální termín.

Za přípravný tým se na spolupráci těší

Ludmila Hobzová - Lída,
vedoucí odboru pro personalistiku
Kancelář ústředí Junáka, 116 47  Senovážné náměstí 24,
e-mail: ludmila.hobzova@skaut.cz, telefon: 234 621 284, mobil: 776 720 220 (STS)

 

 

 

logo

Článek publikoval

Zobrazeno: 1931x

Práce s článkem

0
kladných hlasů

Diskuse o článku

0 Názorů
Komentáře jsou dostupné jen přihlášeným členům Junáka.

Navigace:

  Nahlásit chybu