HelpDesk 2021: březnový termín platí
- Nahoru do: [Články na webu]
- Zveřejněno v: Blog - řízení střediska
Edit: nakonec bude HelpDesk online v termínu 15.2 - a 28.3.2021.
Nezapomněl/a jsi? Termín 12. - 14. 3. 2021 si nechej v kalendáři volný. Potkáme se na největší republikovém setkání pro týmy středisek, okresů a krajů.
Online nebo ne-online, držíme při sobě a pracujeme na tom, abychom pro tebe připravili nejlepší akci, jak to jen dovedeme. Jsme si samozřejmě vědomi změn, které mohou nastat. Pečlivě přemýšlíme nad všemi variantami a podrobnosti ti dáme vědět během listopadu.
Pořád ale platí, že se můžeš těšit na tipy jak budovat dobré vztahy střediska s veřejností, sdílení zkušeností, rozhovory o výchově a spoustu dalšího. Můžeme prozradit, že červenou nití mezi programy bude téma nástupnictví, se kterým budeme pracovat nejen v rámci střediskového plánování. Ve všech variantách se snažím pracovat se zkušenými patrony.
Aktuální informace najdeš v události na Facebooku a na webu akce.
Zatím přejeme krásné podzimní dny a my se za pár týdnů ozveme.
Díky, že jsi s námi!
#drzimeprisobe
Tým HelpDesku 2021