Na tomto webu najdete informace, nápovědu i podrobné návody k řešení nejrůznějších agend ve skautských on-line nástrojích a to nejen ve skautISu.
Narazili jste na problém, který nedokážete vyřešit? Nenašli jste odpověď v nápovědě?
Než budete kontaktovat technickou podporu, podívejte se do článku
Časté dotazy (FAQ).
Táborové hlášenky
Krok za krokem od založení hlášenky po její odevzdání
E-přihláška
O e-přihlášce, jak ji používat, na co nezapomenout.
Převod osoby
Jak postupovat při převodu osoby do vaší jednotky.
Aktualizace údajů osob
Jak postupovat při aktualizaci údajů osob.
Časopisy
Jak provést změny v časopisech, kdo má nárok na časopis?
DVOUFÁZOVÉ přihlašování do skautISu
Jak na aktivaci a úspěšné používání.
Vzdělávací akce
Založení, zveřejnění a správa VzA, přihlašování na VzA a mnoho dalšího ke vzdělávacím akcím.
VzA v databázi vzdělávacích akcí
Jak vypadá VzA po zveřejnění v databázi vzdělávacích akcí (kurzy.skaut.cz)? Jaké údaje se propisují?
Vyberte oblast, která vás v nápovědě a návodech nyní zajímá:
Nenašli jste odpověď v nápovědě a stále potřebujete poradit? Než budete kontaktovat technickou podporu, podívejte se, zda nenajdete odpověď v článku Časté dotazy (FAQ).
Podporu můžete kontaktovat těmito způsoby:
Návod, jak pracovat s on-line technickou podporou a jak zadávat nové požadavky či hlášení chyb, najdete v sekci nápovědy k technická podpoře.
Pokud tě oblast ICT zajímá a máš chuť posílit náš tým, nebo hledáš zajímavé téma pro svou školní či absolventskou práci, mrkni, co nabízíme, nebo se ozvi s vlastním nápadem.